Από το 2011 το Μουσικό Σχολείο Τρίπολης έχει συμμετάσχει στα ακόλουθα Ευρωπαϊκά προγράμματα:
A Comenius partnership: “Promoting Magic Places in Europe -Past, Present, Future” 2011-2013
An Erasmus+ partnership “Employability: A challenge for youth-Dreams and Reality” 2014-2016 Erasmus plus KA2-2014-1-IT02-KA201-003514_6.
✔︎ Το εξαιρετικό και πολύτιμο αποτέλεσμα αυτού του έργου Erasmus βραβεύτηκε με την Ετικέτα Ποιότητας e-Twinning το 2016 . Στη συνέχεια αξιολογήθηκε σε κορυφαίο επίπεδο και τιμήθηκε με το Ευρωπαϊκό Σήμα Ποιότητας. Η αξιολόγηση σε επίπεδο ευρωπαϊκών βραβείων έγινε μεταξύ 591 αιτήσεων για έργα e-twinning που υλοποιήθηκαν σε σχολεία σε όλη την Ευρώπη που κατείχαν την Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για το 2017. Το Μουσικό Σχολείο Τρίπολης κέρδισε το 2ο Ευρωπαϊκό Βραβείο e-Twinning 2017.
An Erasmus+ partnership: “West East Sharing Musical Identities Learning Europe” 2017-2019!” Erasmus plus KA2-2017-1-EL01-KA219-023473_3
Μέσω αυτού του προγράμματος η μουσική χρησιμοποιήθηκε ως διεθνής γλώσσα για την επικοινωνία χωρίς στερεότυπα ή εμπόδια. Η μουσική νοημοσύνη των μαθητών αναπτύχθηκε, και απέκτησαν την ικανότητα να βρίσκουν εναλλακτικές λύσεις για να μαθαίνουν και να μοιράζονται τη γνώση μέσω της μουσικής Το έργο είχε θετικό αντίκτυπο στους συμμετέχοντες όσον αφορά την αύξηση των κινήτρων για εκμάθηση και εξάσκηση της αγγλικής γλώσσας, καθώς και των συνολικών επικοινωνιακών τους δεξιοτήτων. Ενίσχυσε τις γνώσεις των μαθητών στους τομείς της Γεωγραφίας, της Ιστορίας, των ΤΠΕ, της Μουσικής και των Τεχνών. Αυτή η διεθνής συνεργασία τους βοήθησε να αυξήσουν τις γνώσεις τους για τα μουσικά όργανα, τις μελωδίες και τους χορούς διαφορετικών πολιτισμών. Οι μαθητές απέκτησαν μεγαλύτερη αυτογνωσία και έμαθαν πώς να επιλύουν επερχόμενα προβλήματα. Όλα τα σχολεία υποδοχής διοργάνωσαν εκδηλώσεις και διακρατικά μουσικά φεστιβάλ. Σε εθνικό επίπεδο οι μαθητές επισκέφθηκαν δυτικές και ανατολικές χώρες και η στάση τους απέναντι στη ζωή άλλαξε με θετική έννοια, προωθώντας θετικά μοντέλα συμπεριφοράς ανταλλάσσοντας απόψεις και εμπειρίες με τις χώρες εταίρους, δημιουργώντας εθνική και διακρατική συνείδηση στους μαθητές των ευρωπαϊκών σχολείων, μαθαίνοντας για άλλους πολιτισμούς. Σε διεθνές επίπεδο, μέσω της διάδοσης, το έργο έγινε ένα καλό δείγμα μουσικού έργου για άλλες ευρωπαϊκές και διακρατικές δραστηριότητες, ενισχύοντας την εικόνα της Ευρώπης. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο το έργο μας αύξησε το ενδιαφέρον για μουσικές εκδηλώσεις. Τα έθιμα, οι παραδόσεις και ο μουσικός πλούτος της Δύσης και της Ανατολής έγιναν γνωστά. Πέρα από τις μουσικές δραστηριότητες, ακολούθησαν περαιτέρω ανταλλαγές αλληλεγγύης και πολιτισμού. Οι στόχοι αυτού του σχεδίου επιτεύχθηκαν. Τα μέλη διδάχθηκαν πώς να δείχνουν σεβασμό στους μαθητές ανεξαρτήτως φύλου, ικανοτήτων ή ελλείψεων σε όλες τις δραστηριότητες. Η ανταλλαγή καλών πρακτικών και καινοτόμων ιδεών στον τομέα της μουσικής, των τεχνών, των γλωσσών, των τεχνολογιών της πληροφορίας και των εξωσχολικών δραστηριοτήτων ήταν πολύ παραγωγική. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί αύξησαν τα κίνητρά τους για τη μελέτη της αγγλικής γλώσσας και την επικοινωνία με τις χώρες εταίρους χρησιμοποιώντας την αγγλική γλώσσα. Βελτίωσαν επίσης τις τεχνικές διδασκαλίας ως αποτέλεσμα της πολυεθνικής συνεργασίας και της ανταλλαγής επαγγελματικών εμπειριών. Τα ιδρύματα βελτίωσαν τη συνεργασία μεταξύ των σχολείων και άλλων παρόμοιων ιδρυμάτων στην Ευρώπη προς όφελος κάθε ιδρύματος. Παράχθηκαν ορισμένα απτά αποτελέσματα: ένας ιστότοπος, ένα ιστολόγιο, ένα λογότυπο, ένας ύμνος και μια μασκότ του έργου μας, μια έρευνα σχετικά με τη μουσική στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, ένα άρθρο με θέμα «Η αναπηρία δεν αποτελεί εμπόδιο για την εκτέλεση μουσικής», μια έκθεση σχετικά με τους παραδοσιακούς και λαϊκούς χορούς των εθνών και η καταγραφή των παραστάσεων στη σκηνή κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεων αναμένονται ως αποτελέσματα. Η προώθηση του έργου επιτεύχθηκε μέσω φυλλαδίων, φυλλαδίων, προβολής του έργου στα τοπικά, περιφερειακά ή εθνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης μέσω οργανωμένων συνεντεύξεων (τηλεόραση, τύπος), ανοικτών εκδηλώσεων (μαθήματα μουσικής, γιορτές, διαγωνισμοί, μικρά εργαστήρια και μεγαλύτερες εκδηλώσεις - μουσικές συναυλίες και δραστηριότητες για τις Ημέρες Ανοικτής Πόλης του σχολείου), και μέσω των πόρων του διαδικτύου (blogs, Facebook, E-twinning, δημιουργία μιας ιστοσελίδας για το έργο μας, παρουσιάσεις θεμάτων, ηλεκτρονικό βιβλίο που συγκεντρώνει όλες τις δραστηριότητες, τρέχοντα φυλλάδια). Η διάχυση του έργου πραγματοποιήθηκε σε διάφορα επίπεδα, όπως άρθρα σε τοπικές και περιφερειακές εφημερίδες, συναντήσεις με το προσωπικό των ιδρυμάτων που συμμετέχουν στο έργο, συναντήσεις με τους γονείς των μαθητών, πληροφορίες στους δικτυακούς τόπους των χωρών που συμμετέχουν στο έργο, πληροφορίες σε πίνακες πληροφοριών, πληροφορίες για συνέδρια και σεμινάρια που διοργανώνονται με άλλες ευκαιρίες, παρουσίαση παραδειγμάτων καλής πρακτικής από τις επισκέψεις (για παράδειγμα ένα μάθημα αντικειμένου για εκπαιδευτικούς άλλων ιδρυμάτων). Σε περιφερειακό επίπεδο: άρθρα στον περιφερειακό τύπο προβολή σε συναντήσεις (από στόμα σε στόμα, γραπτά).
An Erasmus+ partnership: Erasmus+ :"IWE"Living together in the 21st century Europe 2018-2020” KA2-2018-1-EL01-KA219-043477_2
An Erasmus+ partnership: Erasmus+: :"ROAD": Reveal Other Availablle Directions KA2-2019-1ΙΤ02-ΚΑ229-062779_5
Ο στόχος του προγράμματος εν συντομία είναι να ταξιδέψουμε μαζί, δάσκαλοι και μαθητές, στο ROAD (Reveal Other Available Directions) της επιτυχίας: οι δάσκαλοι θα επαναπροσδιορίσουν το επαγγελματικό τους προφίλ ανταλλάσσοντας εμπειρίες και καλές πρακτικές, βρίσκοντας την ευτυχία στην καθημερινότητά τους- οι μαθητές θα πετύχουν στο σχολείο πειραματιζόμενοι με διαφορετικούς τρόπους, χωρίς αποκλεισμούς, ειδικά για τους μαθητές με δύσκολο υπόβαθρο. Το πρώτο απτό αποτέλεσμα θα είναι η χρήση της αγγλικής γλώσσας για αποτελεσματική επικοινωνία. Σε επίπεδο μακροπρόθεσμου αντίκτυπου, το έργο στοχεύει να συμπεριλάβει τη σχολική διαμεσολάβηση ως καινοτόμο στρατηγική για την πρόληψη και τη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου στις εκπαιδευτικές στρατηγικές σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Τα προγράμματα εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών υφίστανται δραματική αναμόρφωση. Για να τεθεί το πλαίσιο για μια συζήτηση σχετικά με τις αλλαγές που βρίσκονται σε εξέλιξη, είναι απαραίτητο να περιγραφούν τα διάφορα είδη γνώσεων που πρέπει να έχουν οι εκπαιδευτικοί για να επιτύχουν, συμπεριλαμβανομένης της κατανόησης του γνωστικού αντικειμένου, της ανάπτυξης των παιδιών, των πολιτισμικών διαφορών, των στρατηγικών διδασκαλίας και των πόρων και τεχνολογιών του προγράμματος σπουδών. Η απόκτηση αυτού του εύρους γνώσεων απαιτεί μάθηση σε ένα περιβάλλον πολύ διαφορετικό από το παραδοσιακό. Το έργο βοηθά τους εκπαιδευτικούς να τροποποιήσουν και να ενισχύσουν τον επαγγελματισμό τους και τις ικανότητες των μαθητών με ιδιαίτερη προσοχή σε εκείνους που παρουσιάζουν υψηλότερο κίνδυνο πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου, μέσω μεθόδων χωρίς αποκλεισμούς, εφαρμόζοντας μια νέα συνεκτική μεθοδολογία και καινοτόμα προγράμματα σπουδών συναισθημάτων.
2021 – 2027 Music school of Tripolis got the accreditation 2021-1-EL01-KA120-SCH-000042807
Η απονομή της διαπίστευσης Erasmus επιβεβαιώνει ότι το Μουσικό Σχολείο Τρίπολης έχει καταρτίσει σχέδιο για την υλοποίηση δραστηριοτήτων κινητικότητας υψηλής ποιότητας στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας ανάπτυξης του οργανισμού του.
Αποτελεί επιβράβευση των προσπαθειών οργάνωσης και διαχείρισης προγραμμάτων που καταβάλουν η Διεύθυνση της σχολικής μονάδας, οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και γονείς τους όλα αυτά τα χρόνια συμμετοχής στα Ευρωπαϊκά προγράμματα και δράσεις.
Μέσω της Διαπίστευσης παρέχεται απλουστευμένη πρόσβαση σε ευκαιρίες χρηματοδότησης στο πλαίσιο της Βασικής Δράσης 1 του προγράμματος Erasmus+ (2021 - 2027) στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης.
Η Διαπίστευση παρέχει τη δυνατότητα για ατομικές μαθησιακές κινητικότητες:
Μαθητών σε επιλεγμένες σχολικές μονάδες του εξωτερικού.
Εκπαιδευτικών προκειμένου να συμμετέχουν σε επιμορφωτικά σεμινάρια και job shadowing σε σχολικές μονάδες του εξωτερικού.
Στόχος αριθ. 1
Προώθηση της ιδέας του ενεργού ευρωπαίου πολίτη.
Η πρόσφατη οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την άποψη της ελληνικής κοινωνίας για την ευρωπαϊκή της ταυτότητα. Έχει οδηγήσει επίσης πολλούς νέους να αναζητήσουν επαγγελματική αποκατάσταση σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Είναι ανάγκη οι συμμετέχοντες να ενισχύσουν την ευρωπαϊκή τους ταυτότητα και συνείδηση που βασίζεται στις αξίες της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης, του σεβασμού και της αναγνώρισης των άλλων, διατηρώντας παράλληλα τη δική τους ιδιαίτερη ταυτότητα, μαθαίνοντας να ζουν και να προοδεύουν στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Είναι σημαντικό να εξοπλιστούν όλοι οι μαθητές, ανεξάρτητα από το κοινωνικό, οικονομικό, εκπαιδευτικό ή θρησκευτικό ή πολιτισμικό τους υπόβαθρο, με τις δεξιότητες και τις ικανότητες που θα τους βοηθήσουν να γίνουν ολοκληρωμένα και ενεργά μέλη μιας κοινωνίας των πολιτών. Η κουλτούρα της ενσωμάτωσης επιτρέπει σε όλους να συμμετέχουν αρμονικά και ισότιμα, ενώ παράλληλα σέβεται τη διαφορετικότητα των ατόμων. Ενεργώντας σε ένα περιβάλλον αποδοχής της διαφορετικότητας και της ένταξης, οι μαθητές θα εφαρμόσουν τις ίδιες αξίες στο μελλοντικό τους εργασιακό περιβάλλον και στην καθημερινή τους ζωή
Στόχος αριθ. 2
Ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης των συμμετεχόντων
Η περιβαλλοντική κρίση που όλοι βιώνουμε καθιστά επείγουσα την ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης των συμμετεχόντων. Η εξοικονόμηση ενέργειας, η φροντίδα και ο σεβασμός για το περιβάλλον και η ικανότητα βιώσιμης χρήσης του περνάει μέσα από τη βιωματική γνώση και μετατρέπεται σε προστασία και αγάπη για αυτό. Κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεων θα οργανωθούν εργαστήρια, (διοργάνωση διαγωνισμών τραγουδιού - γραφής, μουσικές και θεατρικές παραστάσεις επηρεασμένες από περιβαλλοντικά θέματα), εργαστήρια κατασκευής μουσικών οργάνων από υλικά ανακύκλωσης, επισκέψεις σε κέντρα ανακύκλωσης και πάρκα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος.
Στόχος αριθ. 3
Ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων.
Προτεραιότητα για το σχολείο μας αποτελεί η ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων, ώστε να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της σύγχρονης ψηφιακής εποχής. Μέσω του σχεδίου κινητικότητας οι μαθητές αναμένεται να είναι σε θέση να επικοινωνούν, να ανταλλάσσουν ιδέες και εμπειρίες με τους συναδέλφους τους από όλη την Ευρώπη, μια ευέλικτη συνεργασία. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω της κατάρτισης εκπαιδευτικών και μαθητών στην εκμάθηση νέων πλατφορμών επικοινωνίας και λογισμικού. Οι θα αναπτύξουν την ικανότητα να επιλέγουν από την πληθώρα πληροφοριών και γνώσεων με κριτική ικανότητα, να αποκτούν δεξιότητες που θα τους διευκολύνουν να βρουν εργασία ή να προσφέρουν εργασία μέσω των νέων τεχνολογιών.
Στόχος αριθ : 4
Εκμάθηση ξένων γλωσσών
Σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο η γνώση και η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας αποτελεί αναγκαιότητα. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με περισσότερες από μία ξένες γλώσσες προκειμένου να επικοινωνούν και να συνεργάζονται με ανθρώπους από όλη την Ευρώπη. Συμμετέχοντας σε μια κινητικότητα έχουν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν μιλώντας μια ξένη γλώσσα, να προσπαθήσουν να βελτιώσουν την επικοινωνία τους αναπτύσσοντας τις γλωσσολογικές τους δεξιότητες και να παρακινήσουν για την εκμάθηση μιας δεύτερης ξένης γλώσσας.
Στόχος αριθ. 5
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να διευρύνουν τα προσόντα τους στα θέματα των νέων καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας, στην τεχνική τεχνογνωσία άλλων χωρών, στα νέα εκπαιδευτικά συστήματα και στους νέους τρόπους οργάνωσης και διαχείρισης των σχολείων εφαρμόζοντάς τα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ο οργανισμός πρέπει να ενθαρρύνει τους εκπαιδευτικούς να επισκέπτονται οργανισμούς άλλων χωρών, ώστε να αποκτούν προσόντα που θα χρησιμοποιήσουν στον εργασιακό τους χώρο. Τόσο οι καθηγητές των μαθημάτων γενικής παιδείας όσο και οι καθηγητές μουσικής πρέπει να ενισχύσουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους σχετικά με το αντικείμενο διδασκαλίας τους. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω της συνεργασίας με ερευνητικά κέντρα, μουσικά ιδρύματα.
2022-1-EL01-KA121-SCH-000066484 Α’ 15μηνο
Μαθησιακή κινητικότητα 12 μαθητών στη σχολική μονάδα Colegiul National “Ionc. Bratianu της πόλης Pitesti της Ρουμανίας.
Μαθησιακή κινητικότητα 7 μαθητών στη σχολική μονάδα Agrupamento de Escolas do Bonfim της πόλης Portalegre, της Πορτογαλίας.
8 ατομικές μαθησιακές κινητικότητες μελών του προσωπικού της σχολικής μονάδας (course training & job- shadowing activities)
2023-1-EL01-KA121-SCH-000143887 Β’ 15μηνο
Μαθησιακή κινητικότητα 7 μαθητών στη σχολική μονάδα Tilemannschule της πόλης Limburg, της Γερμανίας.
Μαθησιακή κινητικότητα 7 μαθητών στη σχολική μονάδα Lahden lukio Gaudia της πόλης Lahti, της Φινλανδίας.
Μαθησιακή κινητικότητα 12 μαθητών στη σχολική μονάδα Nuestra señora de la cabeza της πόλης Andújar, Jaén της Ισπανίας.
10 ατομικές μαθησιακές κινητικότητες μελών του προσωπικού της σχολικής μονάδας (course training & job- shadowing activities)
2024-1-EL01-KA121-SCH-000236571 τρέχον 15μηνο
Μαθησιακή κινητικότητα 10 μαθητών στη σχολική μονάδα Gymnázium Dr. Josefa Pekaře, Mladá Boleslav, της Τσεχίας
Μαθησιακή κινητικότητα 8 μαθητών στη σχολική μονάδα Nuestra señora de la cabeza της πόλης Andújar, Jaén της Ισπανίας.
Ενεργή Πολιτειότητα
Θα βρείτε τις νεότερες πληροφορίες για εμάς σε αυτή τη σελίδα. Η εταιρεία μας συνεχώς...
Αναπτύσσεται και μεγαλώνει. Προσφέρουμε ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών. Σκοπός...
Θα βρείτε τις νεότερες πληροφορίες για εμάς σε αυτή τη σελίδα. Η εταιρεία μας συνεχώς...
Αναπτύσσεται και μεγαλώνει. Προσφέρουμε ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών. Σκοπός...
Ευημερία, Συμπερίληψη και Ψυχική Ανθεκτικότητα
Θα βρείτε τις νεότερες πληροφορίες για εμάς σε αυτή τη σελίδα. Η εταιρεία μας συνεχώς...
Αναπτύσσεται και μεγαλώνει. Προσφέρουμε ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών. Σκοπός...