Βιογραφικό Σημείωμα Ζαχαροπούλου Κυριακής

 

 

 

Η Δρ. Κυριακή Ζαχαροπούλου είναι Διευθύντρια στο Μουσικό Σχολείο Τρίπολης και μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας. Έχει υπηρετήσει ως Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Μουσικής στο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου (2018-2023). Το 2017 έλαβε το διδακτορικό της δίπλωμα με «άριστα παμψηφεί» στον τομέα της Ψυχολογίας της Μουσικής (Α.Π.Θ.). Για την εκπόνηση της διδακτορικής της διατριβής έλαβε υποτροφία αριστείας από την Επιτροπή Ερευνών του Α.Π.Θ. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο από το Πανεπιστήμιο του Sheffield στην Ψυχολογία της Μουσικής, πτυχίο με integrated master Μουσικών Σπουδών (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), μεταπτυχιακό τίτλο από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου με ειδίκευση στην Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση, καθώς και πτυχίο Ψυχολογίας (B.Sc. (Hons) in Psychology, University of Central Lancashire). 

 

Στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, έχει διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ (2001) και έχει υπηρετήσει στο Μουσικό Σχολείο Κατερίνης, στο Μουσικό Σχολείο Καλαμάτας και στο Μουσικό Σχολείο Τρίπολης ως εκπαιδευτικός Μουσικής με ειδίκευση στην Ευρωπαϊκή Θεωρία και Πράξη και στο Πιάνο. Επιπλέον, έχει πλούσιο επιμορφωτικό και εκπαιδευτικό έργο σε ενήλικες. Έχει διδάξει ως εξωτερική επιστημονική συνεργάτιδα στο τμήμα Πρώιμης Αγωγής και Φροντίδας (Π.Α.Δ.Α.) και στο τμήμα Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (2019-2023) μαθήματα Ψυχολογίας και Μουσικοπαιδαγωγικής. Το 2023 υπήρξε επιμορφώτρια στην Εισαγωγική Επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών (Ι.Ε.Π.). Το 2018 συμμετείχε στην ομάδα σύνταξης του νέου Προγράμματος Σπουδών της Μουσικής Αγωγής για τη Β’ Λυκείου και το 2020 επιλέχθηκε ως Επόπτρια για το μάθημα της Μουσικής (Γυμνάσιο) στην επικαιροποίηση του Προγράμματος Σπουδών για το Γυμνάσιο, στη δημιουργία του σχετικού επιμορφωτικού υλικού για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών μουσικής, των προδιαγραφών των νέων σχολικών βιβλίων και στην Πιλοτική εφαρμογή του Προγράμματος Σπουδών στα Πιλοτικά και Πειραματικά σχολεία της χώρας (Ι.Ε.Π., 2021-2023). Επιπλέον, είναι Επιμορφώτρια Β’ Επιπέδου Τ.Π.Ε. Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη στο μάθημα της Μουσικής και των Καλλιτεχνικών μαθημάτων.

 

Δημιούργησε και επιμελήθηκε καλλιτεχνικά το μουσικό φεστιβάλ «Φεστιβάλ Μαινάλου» (2011-2017) στο Δήμο Γορτυνίας. To 2011-13 συμμετείχε ως μέλος της ομάδας σύνταξης της πρότασης δέκα σχολείων από την Ευρώπη και ως συντονίστρια για το Μουσικό Σχολείο Τρίπολης στο πρώτο ευρωπαϊκό πρόγραμμα (Comenius) του Μουσικού Σχολείου Τρίπολης με τίτλο: «Promoting Magic Places in Europe - Living Europe past, present, and future». Μεταξύ 2018-2020 συμμετείχε στο έργο «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ» με έργο την ανάπτυξη νέων ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων για το Φωτόδεντρο (Ι.Τ.Υ.Ε.). Το 2021 εκπόνησε προγράμματα καλλιέργειας δεξιοτήτων στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων». Ως ψυχολόγος έχει εκπαιδευτεί στο συντονισμό σχολών γονέων (Εξελικτικό σύστημα Μαρίας Χουρδάκη) (2020), στη Γνωσιακή - Συμπεριφοριστική θεραπεία (CBT) (2022-23) και έχει πιστοποιηθεί ως θεραπεύτρια σίτισης (SOS approach to feeding, 2022). Έχει δημοσιεύσει μια σειρά από άρθρα και έχει ανακοινώσει σε διεθνή και ελληνικά συνέδρια σχετικά με θέματα συναισθηματικής νοημοσύνης, ψυχικής ανθεκτικότητας, μουσικής ψυχολογίας και εκπαίδευσης.